furmintferi 2009.06.15. 13:11

A nagy V

Felkerült a nagy V is a táblára. Már alig vártam az utolsó csengőt a Lilla zsebében, s íme, végre megszólalt. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! - hangzott hosszan, s a gyerekek fellélegeztek: végre kezdődik a Vakáció!

Nagy buli lesz ez a nyár!- mondta Lilla, a hátára csapva félig üres iskolatáskáját. Kirándulások, nyaralás, tábor... - s mindez a világörökségi Tokaj-hegyalján!

Egyébként Furmint Feri vagyok. Aszúszem. Hogy hogyan kerültem blog-közelbe? Ennek közel egy éves története van. Tavaly ősszel ugyanis még egy kövér szőlőfürtön éltem a mindennapjaim a tokaji Vécsey-dűlőben, a Szerelmi Pincesor végén. Imádtam ott élni! Jó buli volt. Egész nap sütötte a pocakomat a napocska, alulról a föld melege kényeztetett, jobbról-balról a testvéreim szórakoztattak. Mígnem, szeptember elején egy kiadós eső után a pocakom szétrepedt, s jó tokaji szőlőszemhez méltóan aszúsodni kezdtem! Ezt is nagyon élveztem, bár napról napra karcsúsodtam, barnultam. Mígnem jött a szüret!

 

Iszonyú érzés volt elveszíteni a testéreimet! Aki nem aszúsodott be, az még a fürtön maradt - én, és még jópáran viszont egy óriási kádban találtuk magunkat. A nyáron a madarak csiriprelték, hogy a mi életünk csak addig tart, amíg a kádba nem jutunk és nyakon nem öntenek minket musttal vagy újborral - innen jön a prés, ami pici testünket szétlapítja majd. Társaimmal félelemmel vártuk a másnapot, amikor történt valami...

 

Hirtelen egy szatyorba kerültem jópár sorstársammal együtt. Innen egy marékba, s már láttam, hogy a présnél is lehet rosszabb: egy nagy száj bukkant fel előttem, óriási fogakkal. Ekkor már nem bírtam tovább, éreztem, ordítanom kell: NE EGYÉL MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

S hogy mi történt ezután? Holnap elmesélem!

A bejegyzés trackback címe:

https://furmintferi.blog.hu/api/trackback/id/tr201186198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása